Saturday, 27 June 2009

Kelas Tenis






Memandangkan anak2 sering pujuk nak main bola kat sekolah lepas waktu persekolahan..tapi tak dapat nak benarkan sebab kesuntukan masa...maka aku hantar anak2 main tenis dengan Edwin, rakan MML yang sejak kecil lagi memang dilatih bermain tenis. Seronok betul dia orang...aku pun tumpang belajar sekali. Tapi takpe kali ni ditunjukkan aksi anak-anak semasa latihan...dah terlewat sebab pergi belanja kat kedai Cina Leicester. So tak pakai baju bersukan pun....terus aje masuk gelanggang latihan.

2 comments:

fAiRuLLaH's de GrEaT! said...

Edwin tuh nama kelab ke atau nama orang ??

Bingkisan Perantau said...

Ohh...tu nama orang..hehehe...member dari Sarawak...baik orangnya...kengkawan aku ni memang sumernya baik2 belaka....