Saturday, 27 June 2009

Kelas Tenis






Memandangkan anak2 sering pujuk nak main bola kat sekolah lepas waktu persekolahan..tapi tak dapat nak benarkan sebab kesuntukan masa...maka aku hantar anak2 main tenis dengan Edwin, rakan MML yang sejak kecil lagi memang dilatih bermain tenis. Seronok betul dia orang...aku pun tumpang belajar sekali. Tapi takpe kali ni ditunjukkan aksi anak-anak semasa latihan...dah terlewat sebab pergi belanja kat kedai Cina Leicester. So tak pakai baju bersukan pun....terus aje masuk gelanggang latihan.

Makan-makan kat Restoran Kebabish






Hari ini kali pertama rasanya budak2 ni aku bawa makan kat restoran di sini. Sebelum ni tak berani sebab biasalah budak2 kan agak 'meriah' bila berada tempat makan2 ni. Masalahnya orang kat sini tak suka keadaan macam tu. So untuk mengelakkan ketidak selesaan semua pihak...biasanya home delivery aje....mudah tak payah susah2 cari parking. So inilah wajah2 ceria anak-anak semasa menunggu hidangan biryani ala pakistan...Restoran Kebabish, Leicester. Itu pun yang ada dan halal di sini. So inilah antara gelagat yang sempat dirakamkan.

MML bowling tournament 2009






Tournament di Hollywood Bowl, Braunstone, Leicester.
Lane no 10 dibooking khas untuk kami sekeluarga. Ok gak bila main anak beranak ni. Hmm...mungkin boleh diteruskan aktiviti ni bila balik Mesia nanti....IOI Bowl....dekat aje kat umah...

Sunday, 21 June 2009

Selamat Hari Bapa buat Ayahanda Jamal dan Ayahanda Rosmin

Selamat Hari Bapa buat abah dan bapak.


video